maandag 10 december 2012

Culi Plaza online en even bijkletsen

Zo, de eerste adresjes waar je heerlijk kunt culishoppen staan online. Uiteraard volgen er de komende tijd nog veel meer. Ik publiceer ze in groepen  van 10 of 20 zodat er bij iedere post meteen weer fijn wat te snuffelen valt.
Zoals ik ook daar aangegeven heb, tips en leuke adresjes zijn altijd welkom!
Graag nodig ik jullie uit om een kijkje te nemen op Culi Plaza

Eén dezer dagen verschijnt er ook een aparte Facebookpagina voor Culi Plaza en uiteraard ook een account op Twitter zodat ik ook extra nieuwtjes aan jullie kwijt kan. Maar dat kunnen jullie allemaal daar lezen en volgen. Eetlust is bedoeld voor de recepten, mijn kookboeken en andere wetenswaardigheden!



En nu ga ik me weer bezighouden met de decemberpret oftewel wat eten we met de Kerst. Snuffelen in magazines en kookboeken, me verlekkeren boven foto's en nu al weten dat het gros waarschijnlijk niet gemaakt gaat worden..
Daarnaast ga ik me ook nog buigen over de allerlaatste Foodswap van dit jaar. Uiteraard weer georganiseerd door Es'Factory. Gelukkig niet zo'n enorm uitgebreide waarbij je weken staat te fröbelen en experimenteren, nee gewoon een heel gezellige die prima te doen is. Ook in deze toch altijd wel drukke weken.

Het afgelopen weekend heb ik een grote pan snert gemaakt, handig, kan er meteen een deel de vriezer in voor een komende keer. Ik was zeker niet de enige, de pannen snert vlogen me via de diverse kanalen om de oren. Ook nog kletskoppen, broodjes en rozijnenbollen gebakken. Productief weekendje!
Maar het allergezelligste was om vrijdagavond weer eens met zijn viertjes aan tafel te zitten, dat komt met twee op zichzelf wonende kinderen nu eenmaal niet iedere week meer voor.

Geen opmerkingen: