zaterdag 25 februari 2012

Liebster Blog Award part 2 en slot

Een paar dagen geleden kreeg ik van StudioZakka de Liebster Blog Award uitgereikt en jullie hebben al kunnen lezen dat me dat een dilemma bezorgde want ik moest op mijn beurt weer 5 kandidaten kiezen.
Een onmogelijke opgave! Uit alle blogs die ik lees en volg haal ik inspiratie, iedereen doet zijn best er iets moois en persoonlijks van te maken. Bij de één geniet ik van de mooie foto's, bij een ander van de humoristische manier van schrijven, bij weer een ander van de culinaire hoogstandjes.
Ik heb dan ook besloten om geen keus te maken en in navolging van Caroline Brouwer van Carolines Blog de Liebster Blog Award uit te reiken aan:

Alle Foodbloggers met als speciale vermelding degene die ik ook al in mijn eerste stukje over deze award heb genoemd; ArtoMo.

Laten we allemaal lekker blijven schrijven dit jaar, onze ervaringen delen en genieten van elkaars schrijfsels!

Geen opmerkingen: