donderdag 23 februari 2012

And the winner is.........Eetlust!!

Dat zijn nu eens leuke verrassingen, iets winnen zonder er al teveel voor te moeten doen. En ik ben er echt wel blij mee maar het levert ook weer een dilemma op. Want tja, het is niet zomaar een prijs hoor, er drukt meteen een lichte last op mijn schouders.
Wat ik dan gewonnen heb willen jullie weten? Het is geen reis en dat miljoentje blijft ook achter slot en grendel  in zijn kluis liggen, een etentje is het ook niet net zo min als een nieuwe fiets.
Wat dan??? Lieve lezers, het is Waardering, Waardering met een hoofdletter W en dat ziet er zo uit:

 
Toegekend door Rosalie van StudioZakka is dat nu niet lief?
 omdat Els mij geregeld het water in de mond doet lopen met al haar lekkere recepten... 

Deze award is bedoeld om bloggers met minder dan 200 volgers onder de aandacht te brengen.Pff, ben benieuwd of ik die ooit haal :) Maar ben met jullie aanwezigheid al zeer tevreden!
En nu komt het dilemma, het is namelijk de bedoeling dat ik deze award ook weer toeken aan 5 bloggers die ik de moeite waard vind. Maar er zijn zoveel blogs die ik de moeite waard vind. Dus daar ga ik nog even een paar uurtjes over nadenken en peinzen. Eentje echter verdient sowieso een award en dat is

ArtoMo
Omdat ze het mooie schilderij heeft gemaakt wat jullie op mijn blog kunnen bewonderen en omdat ze prachtige schilderijen maakt!

Och ja, er horen ook nog wat spelregeltjes bij:
 De regels van de Liebster Award:
- Vermeld de award op je blog.
- Vermeld de gever van de award, natuurlijk met link.
- Geef, als je dit wilt, de award door aan 5 bloggers van jouw keuze. Dit doe je door hun blog met link te vermelden.

 Wordt vervolgd................ik ga nu even de champagne ontkurken

Geen opmerkingen: