woensdag 1 augustus 2012

Met liefde gemaakt door Uit Eigen Streek

De dochter van vrienden werd 21, een respectabele leeftijd, vroeger zeiden ze dat je dan mee mocht praten. Volgens mij is die grens inmiddels aardig verlaagd maar dit terzijde. Een jarige job verdient een cadeautje maar ik moet eerlijk zeggen dat ik het meestal lastig vind iets leuks of origineels te verzinnen, zeker bij gebrek aan eventuele wensen.
Ruim een jaar geleden schoven we met een stel dames en dametjes aan voor een high tea ter gelegenheid van het feit dat één van de dames in het huwelijksbootje stapte en daar was het jarige dametje ook bij.
Dit schoot me vorige week te binnen en bingo, een idee voor een cadeautje was geboren. Thee!
En bij wie kun je dan beter zijn dan bij Uit Eigen Streek, de webshop uit Haarlem boordevol de heerlijkste streekproducten en culicadeautjes. De Theebrouwerij waar je een eigen samenstelling kunt ontwerpen is hier eveneens een onderdeel van.
Niet zo'n theeleut? Probeer dan eens de Amsterdamse honing, frambozenmosterd van Raspberry Maxx of kweepeergelei van Heerlijkheid Mariënwaerdt in de Betuwe , allemaal verkrijgbaar bij Uit Eigen Streek evenals keukenspulletjes en boeken. Ga maar eens een kijkje nemen, het is in alle opzichten verantwoord!
Sta ik hier nu gewoon onbesnut reclame te maken? Inderdaad, want dat verdient ze.
Binnen no time reageerde Pauline Weuring van Uit Eigen Streek op mijn mailtje en aangezien ik zelf niet helemaal thuis ben in de mysterieuze wereld der thee gaf ik haar de vrije hand, nou ja vrij binnen mijn budget natuurlijk.

En dit werd er 2 dagen later bij mij bezorgd, een leuk mandje gevuld met theefilters, chocolade notenmix om een heerlijke cake mee te bakken, witte thee China Mai Bun Dan, special tea 'Liberating Love', een cadeaublik en lavendel. De jarige vond het 'helemaal leuk' en daar doe je het voor!


Uit Eigen Streek , kijk op de site voor meer informatie en inspiratie

Geen opmerkingen: