woensdag 25 juli 2012

Eetlust heeft het ook

Echt zo'n titel waar je helemaal niets mee kunt.
Op het moment heb ik bijvoorbeeld een enorme plant Marokkaanse munt die tegen de klippen op is gegroeid, krijg je als je een paar weken de hort op bent.
Inmiddels staat een deel van de plant te trekken met water en suiker en heb ik straks, als het goed is, lekkere muntsiroop wat natuurlijk weer een blogpostje op gaat leveren.
Warm heb ik het ook maar aangezien ik daar niet de enige in ben, ga ik daar niet over zitten zeveren.
Waar het bij dit berichtje eigenlijk om gaat is dat Eetlust nu ook een eigen Facebookpagina heeft. Ik kon natuurlijk niet achterblijven bij mijn collegabloggers en het schept meteen weer een mogelijkheid om nog meer berichten kwijt te kunnen. Vaak kom ik zulke leuke, interessante, boeiende, opmerkelijke verhalen tegen maar heb niet altijd tijd en/of zin er een hele blogpost van te maken. En nu kan ik voortaan lekker linken.
Ik nodig jullie uiteraard graag uit om de nieuwe pagina te bezoeken en als je het leuk vindt het natuurlijk ook te volgen en er een gezellige boel van te maken!


Geen opmerkingen: