maandag 31 december 2012

Tot ziens in 2013!

Ik wens jullie allemaal een geweldig mooi 2013 toe, met veel geluk, een goede gezondheid, veel gezelligheid en uiteraard mooie culinaire avonturen en ontdekkingen! Aan mij zal het niet liggen, Eetlust schrijft vlijtig verder, misschien wordt de invalshoek wat anders maar dat merken jullie dan vanzelf :)
Ondanks dat 2012 een raar en niet zo'n fijn jaar voor mij persoonlijk was heb ik wel genoten van jullie reacties, de ontmoetingen, mijn eigen ontdekkingen, de inspiratie die andere bloggers mij gaven, wat dat betreft was het top.
2013 wordt voor mij in ieder geval het jaar waarin ik een aantal medebloggers en foodies ga ontmoeten. Degenen die zich opgegeven hebben voor het foodbloggersevent kunnen heel binnenkort daar een mailtje over verwachten dus hou je mailbox in de gaten!
Wat dat betreft kan 2013 al bijna niet meer stuk.

Voor nu, een hele fijne avond, geniet ervan en tot snel want er staat nog een hele rij recepten te wachten om uit te werken :)


4 opmerkingen:

Anoniem zei

Fijne jaarwisseling Els en een heel fijn 2013!!!

Liefs, Wilma.

Eetlust zei

Dank je Wilma, jullie ook lekker genieten vanavond! xx

Caroline Brouwer zei

Dat 2013 maar een heel gelukkig jaar voor jou en je familie mag worden!

Nell zei

Met dank voor je belangstelling en/of reacties op mijn weblog. Ik wens jou en je naasten een heel gelukkig en vooral gezond 2013! Dat ook het komende jaar opnieuw veel Eetplezier te wachten staat.